çünkü çok kaliteli bir gruptur kendileri... :)
ce eeeee :)
heeey baksanaaaa, helene de sölemişti amerika üniversite konusunuu senin geçenlerde, onun blogunda yazdım biraz, okursunuz kiii. başla sen sona aklına soru gelince sorarsın yineeee :)))
çünkü çok kaliteli bir gruptur kendileri... :)
YanıtlaSilce eeeee :)
YanıtlaSilheeey baksanaaaa, helene de sölemişti amerika üniversite konusunuu senin geçenlerde, onun blogunda yazdım biraz, okursunuz kiii. başla sen sona aklına soru gelince sorarsın yineeee :)))
YanıtlaSil